شرایط تعمیرات سخت افزار (رایانه و تلفن همراه)

شرایط تعمیرات سخت افزار (رایانه و تلفن همراه)

  • واحد صنفی موظف است در زمان تحویل گرفتن کالای تعمیری رسید صادر و به مشتری تحویل دهد.
  • دستگاه تعمیر شده مشمول یک ماه گارانتی خواهد بود مشروط بر اینکه مورد خرابی دقیقاً همان خرابی اولیه بوده و منشاء خرابی طبق نظر کارشناس واحد صنفی، اصلاح شده باشد.
  • هزینه قطعات یدکی و ملزومات مصرفی، بر اساس قیمت عرف بازار و محاسبه %١٠سود برای واحد صنفی تعمیر کننده جداگانه دریافت خواهد شد، مگر آنکه تأمین کننده قطعه، خود صاحب دستگاه معیوب باشد.
  • در صورتی که مشتری از تعمیر صرف نظر کند موظف است بابت هزینه باز و بست دستگاه (تا سقف ۲۰% هزینه تعمیر) را پرداخت نماید.
  • در مواردی که هزینه خدمات در تعرفه پیش بینی نشده باشد، هزینه بر اساس توافق مشتری و واحد صنفی محاسبه خواهد شد.
  • تعمیرکار موظف به مشخص کردن نوع خرابی و ذکر قطعات یدکی مصرف شده در فاکتور صادره است.
  • در صورتی که کارشناس چه در محل خود، چه در محل مشتری موفق به تشخیص عیب نشود، هیچگونه هزینه ای متوجه صاحب دستگاه نخواهد بود.
  • تعمیرکار موظف است در زمان تحویل کالای تعمیر شده تاییدیه سلامت وسیله را از مشتری اخذ کند.
  • آورنده رسید تحویل کالا به عنوان نماینده ذیصلاح مشتری تلقی می شود.
  • در مواردی که موضوع تعمیر حاوی اطلاعات باشد، مشتری لازم است از اطلاعات مورد نیاز خود نسخه پشتیبان تهیه کرده باشد. تعمیر کننده در قبال نرم افزارها و اطلاعات موجود در موضوع تعمیر هیچگونه مسئولیتی ندارد.
  • در صورتی که به تشخیص کارشناس نیاز به ارسال دستگاه یا قسمتی از آن به مرکز خدمات یا گارانتی باشد، هزینه حمل و نقل و هزینه های مربوط بر عهده مشتری است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *